Sidor

onsdag 30 september 2015

Dag 6— Favoritårstid

Min favoritårstid, den var inte så svår egentligen. Min favoritårstid är den som det är just nu kom jag fram till. Sommaren är nog egentligen på delad förstaplats, men det kändes lite mainstream och dessutom så blir mina somrar sällan så bra som jag vill att det ska vara haha. Vintrarna däremot tycker jag att är kalla, mörka och tråkiga och där i januari brukar jag  bli lite extra deppad och nere. Våren är ju nog bra också då det blir ljusare och varmare men då kommer det någon takatalvi däremellan och det är nog det mest deprimerande som finns.
Hösten däremot är mörk och dyster och det är bra, det finns liksom inte så mycket krav på någonting, det är fint då löven blir alla möjliga färger och så är det Halloween och Halloween är ju awesome. Och så vidare... Häromdagen, i söndags så fotade jag lite höstbilder. Vet inte om de är så bra för jag gick ut sådär hastigt och tog lite bilder bara. 

På hösten så blir ponnyerna lurviga och det är ju lite mysigt det också.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar