Sidor

lördag 19 september 2015

Dag 3— Två saker jag längtar efter

Två saker jag längtar efter... Hmmm. Tur det inte är mer än två säger jag bara! För tillfället låter jag också livet flyta på och dessutom är det bättre nu än det varit på länge så det finns liksom inte så mycket att längta till...

Fast först har vi ju hösten som kommer med stormsteg. Haha, fan vad det stormade ikväll. Åtminstone så regnade det. Mycket. Så det är väl nog höst redan... Till Halloween däremot är det ännu en stund iallafall och dit längtar jag. Jag är liksom barnsligt förtjust i Halloween och om allt går som jag vill så blir denna Halloween (och höst) riktigt awesome.

Untitled | via Tumblr

Sedan både längtar jag och är rädd för dagen jag har studerat färdigt, när det nu blir... Längtar för då kanske jag kan tjäna pengar på något som jag trivs med att göra förhoppningsvis. Men jag är också rädd för att jag ska misslyckas med allt av någon orsak. Vet inte helt vad "allt" är i det här fallet...kanske att jag blir rädd för att misslyckas så att jag inte vågar försöka heller och blir någon bitter, sorglig och grå kärringjävel med allt för många katter. Eller jag vet inte. Iallafall så ska jag dream big och work hard. Försöker man så är man redan en bit på väg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar