Sidor

fredag 18 september 2015

Dag 2— En person som betyder mycket för mig

Jag har inte glömt bort listan inte, nejnej... Nu fortsätter jag med den då bara. En person som betyder mycket för mig. Det är lite krångligt på det sättet att man vill ju skriva om alla som betyder något för en och det känns dåligt att lämna bort folk och så...
Men... Då råkar man ha en Pauen som började chatta med mig på facebook för snart 3 år sedan. Jag var väldigt blyg och tyst då och är rätt blyg och tyst ännu med nya människor. Jag skulle aldrig ha tagit kontakt med någon av mig själv och sa inte så mycket förutom om någon frågade något av mig. 
Nu i efterhand har jag börjat tänka att Pauen skulle ha kunnat tro att jag alltid skulle vara blyg och liksom sluta att vara med mig eller något men det gjorde hon inte. 
Med Pauen kan man också tala om allt och ingenting alls.Dessutom så är hon ofta ganska ärlig och säger kanske saker som man känner att man inte vill höra. Sedan tänker man efter och kommer fram till att det man inte ville höra var det man behövde höra. 
Sedan har vi ju nog haft våra med- och motgångar men det hör väl till antar jag. Speciellt om det är någon som man känner att man bara liksom vill ha i sitt liv typ resten av sitt liv. Och jag vet inte mer vad vill säga...hmm, kanske I love you biitch...



2 kommentarer:

  1. Haha, guuud, ha läst dehär inläggi 5 gang nu o blir typ tååååårögd varinda gang <3 Du e no så bra tu, o I love you tooo, biatch!!! <3 :*

    SvaraRadera