Sidor

torsdag 10 september 2015

Dag 1- 10 saker jag gillar att göra



  1. Att rida (eller köra eller göra något med Sniff) och vara i stallet. Det säger lite sig själv. Det har jag alltid gjort och utan hästar i mitt liv skulle det nog kännas konstigt. 
  2. Allt möjligt random kul och crazy. Ju mer random och crazy det är desto bättre blir det.
  3. Gosa med katter. 
  4. Köra bil. Haha. Faktiskt, det är kul och speciellt om man kan ha på musik på hög volym. Fast, det är inte kul hela tiden förstås. På morgnarna då jag kör till skolan t.ex så skulle jag hellre göra något annat. Mest för att trafiken in till stan den tiden på dygnet. Sååå mycket fordon och folk överallt. 
  5. Sminka mig, färga håret och fundera på olika outfits. Det är lite weird att fundera på ibland. Men vad kan man. 
  6. Spela gitarr. Inte för att jag är bra men jag försöker lära mig. Problemet är att jag har sällan tid med det och dessutom har jag inget ställe där jag får vara i fred och öva på. 
  7. Jag tycker också om att hålla på med bloggen. Till det hör att skriva, fixa med designen och att fota och redigera bilder. För då jag fotar så gör jag det nog för att det är meningen att det ska hamna på bloggen. 
  8. Dessutom... hmmm jag lyssnar ju på musik all the time också. Det tycker jag väl också om att göra.
  9. Gå på loppisar. Det är lite trevligt att gå där och se en massa olika saker och aldrig veta vad man kommer att hitta där. 
  10. Att se på stjärnhimlen och fundera på universum. #deep. 
              
Tumblr

Yup, saker som enhörningar gör tycker jag också om att göra eftersom jag är en enhörning jag också. Sådär i hemlighet liksom. Fast det behöver vi inte tala så mycket om tror jag. 
Sådär by the way, idag känner jag mig helt slut i huvudet och dagen har knappt börjat. Snart ska jag ta mig till skolan och vara med då tvåorna tar emot kunder. Tror jag. Och jag vet inte ett skit om någonting. Det känns ju bra det här. Eller så inte.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar