Sidor

tisdag 15 september 2015

Bara lite randomfunderingar...

Det är sååå länge sedan jag bara har skrivit något random shiiet om något lagom ointressant om mitt ganska random liv. Förr i tiden på min gamla blogg så skrev jag bara en massa random shieet egentligen kom jag fram till då jag for in på den häromdagen. Jag skrev ner mina tankar typ bara och ibland blev det helt konstigt bara och ibland riktigt bra. Fast jag skulle nog säga att jag är bättre på att veta vad jag kan blogga om och vad jag kanske inte inte behöver skriva nuförtiden. Som tur är. 


Randomfunderingar, det har jag som sagt varje dag. Inga stora funderingar direkt. För tillfället har jag på något sätt så fullt upp med mitt eget liv just nu och det känns bra måste jag säga. Det känns som att den här hösten har börjat bra och att det kan bli bra. Men det har jag sagt många gånger förr det här senaste året. Men det blir bättre och bättre. Bättre än den tiden då jag knappt hade någon aning om vem jag själv var och vad jag ville och vågade aldrig någonting. Men nog om that stuff idag.


Idag har jag också kommit fram till att Google Drive är världens bästa grej. Man loggar in på sitt google konto på en dator i skolan. Före man far hem så loggar man ut och nästa dag så loggar man in på sitt google konto på sin ipad och tjo, där är det man skrev igår utan att man har behövt göra någonting åt den saken. Hur awesome som helst ifall man är jag som hatar att hålla reda saker. Hoppas bara att det inte är någonting lurt med det. Haha. 
På tal om teknik och sådant så har jag börjat känna att min iphone 4 börjar vara gammal. Iphone 4. Yep. Åtminstone så vill jag ha en ny och jag har funderat på att det kanske skulle finnas någon annan slags telefon än just iphone som kanske är lika bra eller kanske bättre. Fast sedan kom jag fram till att det är krångligt att lära sig en ny telefon och att jag kanske inte har råd med någon ny och dyr modell. Så jag kom fram till att det blir kanske enklast att köpa en bättre begagnad iphone 5 eller 5s typ. För den förstår ja mig på och dessutom är det enkelt att hitta skal till den och till på köpet så har jag ju alla möjliga icloudjuttun med där jag har sparat bilder och sånt skit. Dessutom kom jag fram till att jag önskade att det skulle finnas enlitersförpackningar med iskaffe men det finns inte och det är allt lite sad. Ayyee, det här känns nu inte som någon intressant text men det är väl det här som är de värdsliga saker jag funderar på. Sedan funderar jag ju förstås på mitt hår som jag vill färga rött och på enhörningar. Men det är det gamla vanliga. Nu ska jag till stallet och ta hand om det lilla djuret Sniff så jag avslutar det här och hoppas att jag lyckas skriva åtminstone 3 inlägg till denna vecka. Jag tycker liksom inte om att jag har skrivit så lite här på senaste tiden. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar