Sidor

fredag 21 augusti 2015

TGIF!

Dagens väder:
OOOOMGG nuuu kom sommaren! Det är varmt och skönt och precis som det borde ha varit i juni-juli...

Dagens låt(ar):

Just nu har jag en grej för Arch Enemy. Plus att de är ju nog ett av mina favoritband.


Ayyee... Vi brukar ha på musik i salongen i skolan, (hah, nu låter det som att ja varit där längre än en vecka) Idag spelades den här bland annat. Har inte hört den nu på en stund. Inte lika bra som jag mindes att den borde vara. Inte för att den nu var riktigt superbra från början heller. Hahaha.



Becka och Thomas fixade ihop en cd att ha i min Opel, den här låten fanns med där. I morse körde jag Becka till stan också och då lyssnade vi på den cd där bland annat den här låten finns. På hemvägen lyssnade jag på samma cd på rätt hög volym, hade upp fönstret eftersom det är vaarmt. Råkade stanna vid ett övergångsställe och ha på mig solglasögon också. Hehe.





Dagens enhörning:

shades-of-invisible.tumblr.com
Bild från We Heart It.
Vad som händer i kväll:
Det är ju Juthbackamarknad i Nykarleby den här helgen så det blir att fräsa iväg med Opeln dit. Becka och Thomas ska dit och hem med mig men jag ska vara där med Amanda och Fredrik (hennes pojkvän). 
(Hmm, konstaterade att man får riktigt känslan av att jag är tredje hjulet här och så vidare. Haha. Nåja, jag har Opeln och dessutom så har jag kommit fram till att det är lättare att ta över hela världen och vara ondskefull om man är singel. Hell yes. Eftersom vädret är så bra så blir det nog bra också. För tja, jag har varit på Juthbacka då det är dåligt väder också. Det sög.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar