Sidor

fredag 7 augusti 2015

Life happens

Nu har det blivit en paus här i några dagar eftersom att life happens. 
Huhhu. Livet är inte lätt. Inte är det svårt heller. 
Men nu, nu känner jag att ett nytt kapitel i mitt liv har börjat. Och det kommer att bli bra.

I måndags tror jag det var så blev jag också ägare till en Opel Astra årsmodell 99. Det är troligtvis en av de bästa bilarna i universum, eller åtminstone i Emilias universum så är den det. Haha. 
Några bilder av den:


Inte så bra bilder men ni ser hur den ser ut åtminstone. Den har 4 dörrar så den är inte så bökig att ha att göras med då man har fler än 1 passagerare. Den är helt fin på både insidan och utsidan. Den har lite rost på ett ställe men det kan man säkert göra någonting åt. 
Det könns nog som att jag fick en bra bil här åtminstone. Den gör mig lycklig. Hihih.


Idag har jag också skaffat en laptop som jag håller på och funderar med mellan varven. 
Mycket utgifter. Eller investeringar.
Fast, nu har jag inte så mycket att säga mer heller egentligen. Jag är bara så trött och har inte så mycket mer att kommma med för tillfället. Det kan ju hända att jag drabbas av bloggiver nu då jag har en äkta dator och inte bara en gammal ipad. Iallafall hoppas jag på det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar