Sidor

torsdag 13 augusti 2015

Enhörningar+gifar, det är braaa

För det första: jag är så glad, nu kan jag dela med mig av enhörningsgifar på min blogg också. Det kan man inte (va jag vet) göra med en ipad. Åtminstone inte med en ipad 2 som man haft i 4 år. Haha.

Så nu har jag en gammal gosig ipad, en Lenovo-laptop som jag inte förstår mig på riktigt ännu och en iphone 4. For your information mina vänner.
Från skolan fanns det möjlighet att köpa en surfplatta som verkar helt nice nog. Men, jag känner att jag har en grej för lite större grejer  för tillfället så jag skaffade en laptop i stället.

   unicorns | via Tumblr      


Annars har jag ännu inte så mycket att säga om att bli till kosmetolog vid Optima. Det är ännu lite överväldigande att vakna och behöva skynda sig iväg på morgonen och att ta in allt och att hitta i den enorma skolbyggnaden... Men det känns nog helt okej hela allting.

(Ojdå, det här var ju inte enhörningar...men de får vara med i allafall.)
   ❤   

Annars så har det kännts lite dåligt. Jag börjar tro att jag har något kroniskt fel på själen. Som ett hål i hjärtat...


    Unicorn Live Night

Fast jag är lite för trött för att skriva om det nu och jag behöver sova för att orka stiga upp imorgon också.
   Unicorn Live Night

Fast,
 om jag bara skulle kunna sluta att tänka för mycket och sluta jämföra mig med andra. Jag är ju nog helt bra och rätt speciell redan. Inte för att låta som en självgod bitch. Jag försöker bara peppa mig själv. Okej? Okej, god natt...

 Unknown Paradise | via Tumblr


2 kommentarer:

  1. Emilia du e no väärldens bästa o speciellast bitch! <3 Don't worry be happy, sejr din bitchfriend ;) :* :*

    SvaraRadera