Sidor

fredag 14 augusti 2015

5 saker som hänt idag

Idag skulle jag nästan kunna påstå att mitt liv är intressant. Det beror förstås på vad mab räknar om intressant då alltså. Fast, tja, värt att skriva om. Hoppas att det inte gör något att  det är i listform. Personligen tycker jag att det är lättare att både skriva och läsa det då det kommer till blogginlägg om folks vardagar och så vidare. 

  1. Jag körde nästan på någon på väg till skolan med Opeln. Det var faktiskt lite läskigt sådär i efterhand då jag började tänka alla "tänk om..." Usch. Jag och Opeln får börja vara lite försiktigare.
  2. Vi som går på ettan i Optima hade friluftsdag vid Pörkenäs. Om det kan jag säga att det var kallt och blåste något alldeles förskräckligt och matpausen kom det en liten fågel och landade en sekund på mitt ben. Sen flög den iväg. Den kom så hastigt så jag skrek till. Haha. Liite creepy men mest kul.Inte varje dag det landar fåglar på en liksom. Nu då vi talar om djur och skolan så kan jag också säga att i skolan så tänker jag vara vegetarian. Jag föredrar ju nog ändå vegetariskt. Nu har jag möjlighet så why not. 
  3. Jag har varit på en liten ridtur med Sniff. Han var lite småknepig och visste bäst själv vart han ville. Trodde han alltså. Fast i slutändan for vi nog tyyp dit jag ville.
  4. Sedan cyklade jag till Pauen och Antons eftersom Opeln var på vift för att det skulle typ sprutas någon olja under den eller något.
  5. Jag, Pauen&Anton och Kira (alltså hunden) var och simma. Lite nöjd är jag över att ha simmat en lagom lång bit på några hundra meter. Hahha.   
Yep. Och nuu ska jag nog börja ta natten här. Random bild från i våras bara för att. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar