Sidor

onsdag 26 augusti 2015

26.8

Nu har det varit lite si och så igen med den här bloggen. Jag har haft lite fullt upp och då jag inte haft fullt upp så har jag varit på väg att somna typ. Iallafall, i måndags var jag i skolan hela dagen och skulle ha slutat 14.15 men då skulle vi prova och beställa arbetskläder. Hon som sålde kläderna var försenad så det tog nästan till klockan 16 innan jag for från skolan och då for jag till Pauens och var där hela kvällen och då jag kom hem så var jag riktigt jävla trött bara. Igår var jag i skolan, kände att jag hade hur mycket som helst att skriva om men då jag kom hem var jag så trött så jag somnade nästan. Sedan var jag och mamma och gå med Sniff i skogen och efter det for jag till Pauens.
Typ så. Idag är jag ledig från skolan som sagt... 


Och...just nu har jag inget alls att skria om känns det som. Jag är trött. Det suger.
 Skolan börjar jag snart vänja mig vid också. Det känns liksom inte så nytt mera. Fast det kommer nog ännu att ta några veckor före det känns riktigt "på rade" tror jag... Åtminstone så hoppas jag det. Det är stressigt med nytt.

Bilderna i det här inlägget är förresten bilder från igår. Iphonebilder bara. Skulle jag ha tagit kameran så skulle de ha blivit helt amazing tror jag men jag orkade inte ta med den. Hahah. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar