Sidor

tisdag 11 augusti 2015

10-9-8-7--6-5-4-3-2-1-listan!



10 saker jag tycker om:

  • Mina djur.
  • Min familj och mina vänner. 
  • Pauen. <3 Som visserligen räknas till vänner. 
  • Min Opel Astra.
  • Katter och hästar.
  • Grunge. Metal. Allt möjligtåt det mörkare hållet. Haha.
  •  Att göra random crazy saker.
  • Augustinätter.
  • Piercingar som ser coola ut. (Vilket betyder i princip piercingar överlag. Fast piercingar som inte passar, ser fel och konstiga ut eller helt enkelt är allt för mycket är inte så coolt.)
  • Enhörningar. Eftersom att vad skulle man ha för orsak till att inte tycka om enhörningar??? (Plus att det står still i huvudet på mig och det första jag kom på var enhörningar.)

9 saker jag tycker mindre om:

  • Ensamhet.
  • Då det blåser och är kallt.
  • Fördomsfulla människor.
  • Att ha en bad hairday... 
  • Att inte ha pengar. Haha.
  • Att jag oroar mig för saker jag inte behöver oroa mig för.
  • Korv. Egentligen kött överlag. Usch.
  • Högt, vått gräs. Det är otrevligt at klafsa igenom då jag är ute och går med Sniff.
  •  Att jag inte ännu riktigt förstår mig på min nya laptop till 100%.
Tydligen så är jag rätt nöjd med livet just nu, det var rätt svårt att fundera ut vad jag tycker mindre om. 

8 bloggar jag läser:


7 saker jag vill göra i framtiden:

  • Flytta hemifrån. 
  • Ha en eller flera katter som bara är mina.
  • Börja rida western.
  • Resa.
  •  Tjäna pengar så att man har råd att leva och kunna ha råd med lite extra också. 
  • Att ha en liite större blogg skulle vara nice. Fast då krävs det att man satsar rätt mycket på den och det har jag hittills inte klarat av göra.
  • Jag vill också (såklart) att Sniff ska fortsätta vara frisk så att jag kan träna honom och lära honom nya saker. Isåfall lite frihetsdressyr och horsemanship-stuff.

6 saker jag är rädd för:

  • Att ponnyerna ska bli sjuka eller råka ut för någon olycka. 
  • Att dö ensam och olycklig och känna att jag har slösat bort mitt liv.
  • Att dö mittiallt helt oväntat... Typ att bli förgiftad, dö i en bilolycka eller bli mördad. 
  • Att något hemskt ska hända min familj och vänner.
  • Att alla i hela världen mittiallt en dag skulle typ hata mig. Hah. Joo.
  • Att skena med en häst.

5 platser jag tycker om att vara på:

  • I mitt rum.
  • I stallet.
  • I skogen.
  • I Opeln. Alltså min bil.
  • På en hästrygg.

4 ord som beskriver mig:

  • Random. 
  • Blyg.
  • Utåtriktad.
  • Crazy.

3 saker jag ser fram emot:

  • Att få lite rutiner, något att göra på dagarna som jag liksom måste stiga upp till på morgonen, och kanske lite mer mål och mening i livet i och med att jag börjar skolan.
  • Att färga håret. Mitt svarta hår är inte svart mera och jag längtar efter någonting nytt och mera färgrannt.
  • Hösten. Det känns som att det kan bli en bra höst i år.

2 bra filmer:

  • Insurgent
  • Mad Max

1 bra låt: Arch Enemy- You Will Know My Name




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar