Sidor

fredag 24 juli 2015

What I've done


Ikväll blir det en lista bara. Lite som uppdatering sen senast. Jag inte riktigt haft tid att blogga. Eller mer kanske att då jag har lust/tänkt blogga så har jag sysslat med annat. Så nu blir det en llsta plus We Heart It-bilder som är lite deppiga. Jag var deppig då jag fixade ihop dem. Fast nu har det börjat kännas bättre som tur är. 




10 låtar 
Först 5 bra...

Sedan 2 irrterande som har lämnat fast i huvudet på mig...

3 andra låtar som på sätt eller annat har fastnat. Heh.




10 jag gjort idag/igår

1. Varit på bio med Becka och Thomas och såg Ted 2. Hmm, visst gick den att se. Och sådär. Fast filmer i den genren tilltalar mig inte riktigt längre åtminstone...

2. Jag har också varit till Pauens och busat med katten, druckit kaffe och ritat. 

3. Det är nog mer som jag inte har gjort idag. Det har varit tråkigt, mest pågrund av vädret. Det har varit lite muller och kanske någon blixt också. 

4. Jag lyckades stiga upp före 11. 

5. Det var bra med tanke på att jag var vid Pauen och Antons halva natten. 

6.  Jag cyklade till och från Pauen och Antons och det var härligt. Speciellt hemåt. Det är något speciellt med sommarnätter.

7. Varit och gå med Sniff. Längsta promenaden hittills i sommar tror jag.

8. Börjat vara nervös inför att börja skola pånytt. Det finns alltid något att oroa sig för, även om jag har det jävligt enkelt jämfört med många andra.

9. Kollat genom bilderna jag tog på P&As bröllop. Bilderna från det kommer upp hit  snaaart. Jag lovar.

10. Funderat på helgen. Tjo.


10 jag inte gjort idag/igår

1. Ridit Zam. Hade tänkt rida honom idag men då jag hade tagit in honom och börjat borsta så började det ösregna och mullra lite misstänkt så det blev ingen ridning idag tyvärr. 

2. Imorse kollade jag de 2 nyaste avsnitten av en serie som heter iZombie. (Den är braa.) Sedan ville jag fortsätta kolla serier och tänkte att jag ska börja se på Orange Is The New Black eftersom att Pauen tycker att den är bra (hmm hon brukar inte se på så mycket serier men i den här är hon lite besatt i allt.) och att alla andra ändå verkar se på den. Fast, efter några minuter så dog ipadbatteriet. Så jag har alltså inte börjat kolla på OINTB ännu. Haha.

3. Deppat. Det har börjat kännas lite bättre nu. Igår ännu var jag rätt deppad men det blev bättre efter att jag varit till Pauen och Antons. 

4. Varit på AC/DC. Alla andra verkar ha varit dit. Eller, tja, många åtminstone. Jag är ganska bra på att vara där the action is not. Tråkigt nog. Fast, man fick en del intressanta uppdateringar på Snapchat. Det var nice.

5. Eeeh.... Simmat. Jag har inte simmat än i sommar. Fast det hinner jag nog med ännu ska vi hoppas.
6. Idag har jag inte gjort något med Sniff. Imorgon ska vi göra något däremot, fast jag vet inte ännu vaad. 

7. Bloggat. Jag har inte hunnit. Sorry.

8. Spelat gitarr. Grr, jag kom ju nästan igång med det. Sedan hade jag av en sträng. Nu vill jag riktigt, riktigt gärna spela gitarr men KAN INTE. Jag kom fram till att det känns bra att hålla på och försöka plinka lite på gitarren då det känns dåligt eller om inte inte vet vad man ska göra. 

9. Jag har inte kännt mig säker på någonting. Det känns som att jag har levt så lite ibland.

10. Ändå känns ingenting omöjligt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar