Sidor

måndag 20 juli 2015

Ute på djupt vatten

Idag har jag inte gjort mycket alls och inte någonting alls att skriva om. Det här "ingenting" börjar vara tröttsamt och tråkigt. Tröttsam och tråkig är också mitt deppande. Det är verkligen tråkigt. Jag har inte haft lust att göra någonting riktigt och så har jag bara varit trött och tänkt för mycket dåliga tankar. Jag vet inte hur. Men det känns som att jag har liksom varit instängd i ett mörkt rum tillsammans med en massa spöken (eller kanske demoner fast det låter på något sätt överdrivet dramatiskt att säga demoner...) Spökena ger mig negativ energi och får mig att tänka negativa saker. Kort sagt.

(Usch det är rätt svårt att veta vad man ska skriva här.)
Men.
Då jag nu har skrivit om det så måste jag fortsätta med vad som hände ikväll då jag satt i köket och drack kaffe med föräldrarna.
Eller hände och hände, jag sa att jag måste börja planera för hösten. Efter att jag sagt det så brast liksom någonting och jag började liksom gråta så där utan förvarning. Och...nu känns det lite bättre och jag har pratat en del med mamma ikväll. Och jag vet inte riktigt, nu råkade det sig så att jag skrev ner det här på bloggen.
Det hade jag inte planerat att göra men det var nu så det blev.
Jag har funderat på att börja skriva ner lite vadsomhelst som jag känner för de gånger jag inte har annat att skriva om eller en massa bilder eller så.
Jag har också fixat ihop någonting som skulle kunna vara min nya header.
Kände att det var dags att byta och så vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar