Sidor

onsdag 1 juli 2015

Kvällssnack, bilder, jag, Opeln...

Grr, jag är rätt irriterad och trött. Internet är trögt. Mitt Spotify fick också något fel. Om jag inte hade upp appen så pausade låten och gick inte att få igång. Inte bra, det tar så mycket ström och så är det irriterande. Gäh. Spotify är ju livsnödvändigt. 
Men innerst inne är jag nog glad idag.
Tänkte också lägga upp bilder från i våras av mig och Opeln. Jag har nog lagt upp en del någonstans men inte här. Så här kommer de då. Den första bilden har jag fotat, Amanda har fotat resten. Det är jag som har redigerat de här bilderna. 

Dessutom får ni 12 helt onödiga oviktiga fakta om mig, Opeln och allt möjligt. Bara för att jag kan och vill.


3 saker om Opeln som ni kanske inte visste som är helt onödigt att veta:

1. Det bor typ 3 gosedjur i den tror jag.
2. Den är legendarisk.
3. Det är en Opel Astra. Från 2005. 

Mer kom jag inte på, jag är inte precis bilexpert.


3 saker som är bra med svarta kläder:

1. Man syns inte så bra i mörker och det är bra ibland. 
2. Det är snyggt, coolt och säkert.
3. Fläckar syns inte bra på svart. (Heh, och det tycker jag är bra för jag är så bra på att grisa ner mig.)

3 saker som ni nödvändigtvis inte behöver veta:

1. Jag har en liten glugg mellan framtänderna. En 1.2 piercing ryms igenom men inte en 1.6.
2. Skorna jag har på dessa bilder är ridskor från Hööks. Fast jag brukar sällan ha dem i stallet.
3. Jag funderar ibland seriöst hur det skulle kännas att vara en fisk.


3 saker med Opeln som jag tycker om:

1. Fönstren. De är så mörka. 
2. Opelns fisklika utseende.
3. Den har ac. Det så bra nu på sommaren. 

...och det var allt för ikväll. Gudskelov.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar