Sidor

torsdag 16 juli 2015

Just a few things...

Några saker bara joo...
Jag har gjort lite ändringar på bloggen, några lite mindre som bakgrund och färger (ska göra en ny header också då jag hinner och har inspiration.) och sedan en rätt så stor förändring i och med att jag ändrade själva adressen. (Det kan man göra på den här bloggportalen nämligen.) Förr skulle man skriva justaponyinthedark.blogspot.com för att hitta hit.
 Nuförtiden ska man skriva:

     theunicornwarriorqueen.blogspot.com

för att komma till min blogg.
Bloggen heter nog ännu Just A Pony In The Dark men själva adressen är den jag skrev ovan. Jag ville ändra just adressen så att inte någon ska ta och stjäla det namnet. Heh.
Anledningen till att jag bytte adressen var att, tja, jag är inte "bara en ponny i mörkret". Det kom jag bara på liksom då jag funderade på vad min blogg skulle heta och jag vuxit upp och ändrats som person rätt mycket sedan dess liksom. Då jag kom på det namnet visste jag inte riktigt ännu vem jag var eller vem jag ville bli.  (Som ni ser, det här är en ganska djup sak... Tydligen.)

Dessutom så heter jag theunicornwarriorqueen på instagram. Det är ju enklare att ha samma namn på alla sina profiler och konton och grejer.

Men jag vet inte riktigt om jag ska skriva det som The Unicornwarriorqueen eller The Unicorn Warrior Queen. Vad låter bättre? Vad tycker ni?

Det är ett rätt långt och krångligt namn. Men jag tycker om det. Enhörningskrigardrottning är absolut någonting jag kan vara på heltid.
Det låter ju också förstås lite väl mycket som någon/något från något fantasyspel eller liknande. Å andra sidan så har jag ju alltid tyckt om fantasy så atteeh. Jo.

Sedan var det nu inte så mycket mer, jag har nog mer att komma med egentligen men det får ni väl se då det kommer då.
                
(1) Tumblr
Bild från We Heart It.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar