Sidor

tisdag 28 juli 2015

Helgen/Jeppisdagar/Sidecut

Heejj. Nu har jag tydligen än en gång haft en liten helgpaus på bloggen... Det uppehållet beror mest på att jag har börjat se på Orange Is The New Black OCH DET GÅR INTE ATT SLUTA SE PÅ.
Jag kan också berätta att Jeppisdagarna 2015 har inte varit så händelserika i min värld. Jag har varit nykter och har inte så mycket bilder värda att lägga upp hit. De flesta är suddiga och random bilder tagna i Snapchatsyfte. Haha.
Iallafall, i fredags var jag chaffis åt Pauen & Anton och Becka & Thomas och så gjorde jag, P och A Jeppis till en farligare stad. Eller inte vet jag om vi gjorde staden farligare men det låter badass att säga så. Iallafall så blev jag nästan stulen och så träffade jag min zombieapocalypse-survivalpartner. Helt nice kväll med andra ord. (Fast inte att nästan bli stulen förstås. Det är inte nice.)
På lördag var jag chaffis åt Becka och Thomas och hängde mestadels med dem. 

Bilder från i fredags på förfest vid Pauen och Antons.

Som ni kanske kan se eller har sett så har lite förändringar skett i mitt vilda burr till hår. Det är att jag för typ redan 2 veckor sedan bestämde mig för att klippa bort en del av håret som irrterade mig, jag visste inte vad jag skulle göra med den biten. Det är nämligen så knäppt att ena sidan av mitt hår är flera cm kortare än andra sidan så jag brukar kamma allt åt det längre hållet. Delen jag klippte bort visste jag aldrig vad jag skulle göra med, den var bara i vägen. Så jag tog en sax och klippte. Inte blev det så jämnt men jag är nöjd. Fast om någon vill fixa till den åt mig så varsågod och fixa säger jag då bara. 
Något annat annorlunda med håret är längden. Längden beror på clips från Seppälä. Det är nog inte det bästa löshåret men det duger och jag kommer att sakna det om jag färgar håret rött i höst. Jag tror inte att jag köper något rött löshår nämligen. Löshår är så omständigt för mitt burr. Och så vidare.
Det var det om det, nu ska jag fortsätta se på Orange Is The New Black.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar