Sidor

onsdag 22 juli 2015

Hej, jag är ännu vaken

Jag kom fram till att jag tydligen inte har så bråttom med att sova i natt heller. 
Jag kom också fram till att det har inte så stor betydelse nu egentligen vilken tid jag far och sova just nu heller men att jag börjar skolan om 2 och en halv vecka. Det är en läskigt kort tid.
Ikväll var jag med mamma, pappa, Becka och Thomas och se på Jakobs Trav som de alltid har på Jeppisdagarna. Det är typ lite av en tradition. Eftersom jag fortfarande känner mig helt deppad, sur och eländig så kände jag att jag lika bra skulle ha kunnat lämna hemma men jag kom med ändå. Även om det inte kändes riktigt kul heller så tror jag att det var en bra sak eftersom jag tänker ju ändå mer dåliga saker om jag är ensam hemma. 

Åh, och jag har bestämt mig för att jag ska skriva en hel del om hur jag känner mig nu och framtiden får utvisa om det var en bra sak. Just nu har jag ändå inte så mycjet att komma med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar