Sidor

fredag 17 juli 2015

Eyeshadow Inspiration

På lördag, alltså imorgon ska jag på bröllop. Hur länge som helst har jag funderat på min outfit och make up till det. Då ens närmaste vänner gifter sig så vill man liksom inte se ut hursomhelst heller.
Haha, jag har verkligen tänkt på allt. Jag har till och med frågat brudparet om det gör något om man äter mycket tårta och så. Om man ska ta en stor bit från början eller hämta mera sen. Jag och awkwarda liv. 

Iallafall, jag har samlat ihop lite inspiration på Pinterest. Det finns inget bättre än Pinterest då man behöver inspiration och tips.
Jag tänkte dela med mig av lite av det här. En massa ögon och ögonskuggor blir det. För eyeshadow is life. 
Många här är nog för dramatiska för att ha på bröllop, iallafall om man inte är brud själv. Om man är gäst så är man nog lite awkward om man kommer dit och ser ut som någon dramaqueen. Dessutom så är de här kanske rätt så avancerade. Lite för avancerade för mig åtminstone. Tur att smink är något som vemsomhelst kan bli bra på, bara man övar och ger det tid och inte stressar. Och så vidare







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar