Sidor

tisdag 7 juli 2015

En liten update/bildbomb

Jag har inte haft tiiid att uppdatera bloggen! Tråkigt nog.

Iallafall, på lördag var det Klackenparty i Purmo. Det var bra, feelisen var på topp fast jag hade heelt fel skor dit. Ett par rätt höga och awesome skor som är bra att ha om man vill vara cool vid Netti. Jag hade bara använt dem en gång förr och den gången ville jag vara cool vid Netti. Så i framtiden ska de väl då bara användas till de gånger jag vill vara cool vid Netti. Jag vågade också ha på mig en crop top för första gången i mitt liv. Trodde aldrig jag skulle ha på mig något sådant plagg men tji fick jag. En från H&M. Den är svart och så står det "Not your girl" på den. Eheh.



På söndag plockade jag lite höbalar och så red jag Sniff lite på kvällen. Jag red lite på åkern som vi tagit hö från, typ 500 meter hemifrån kanske. Jag red ett varv på åkern och en liten bit hemåt. Han är så bra. <3
Det är som att han har börjat lyssna mer då man tar i tyglarna sen jag började rida med grimma i stället för träns kom jag fram till.



Idag blev det lite mer höbärgande och glass och lite cruisande i stan med Amanda på kvällen.
På dagen longerade jag Pona på samma åker som jag hade ridit Sniff på. Inte för att det var så mycket till longering, hon fick springa runt på någon slags volt. Vi höll inte på så länge, det var rätt varmt. Men hon travade på bra, lyfte på benen och var framåt. 
På tal om Pona så fyllde hon 24 i lördags. Tänk det. Och hon är inte gaggig på något sätt fast hon nog börjar bli gammal. Min fina Hårboll och vän. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar