Sidor

onsdag 29 juli 2015

Bröllopsbilder

Äntligen, en och en halv vecka efter så har jag klart fixat med bilderna från Pauen och Antons bröllop. 
Det var lite svårt att fundera ut hur jag ville ha det här inlägget, hur mycket och vad jag skulle skriva eftersom jag är så awkward då det kommer till att skriva om större händelser av det här slaget och om människor överlag. Men jag ville ju ändå skriva om det eftersom det är Pauen och Anton och om jag nu har tagit med kameran och fotat så då ska nog de bilderna på bloggen också. Och, har jag fotat med kameran och inte mobilen så känner jag mer press på att det ska vara bra och fint redigerat och så vidare. Jag ville också få det lite speciellt men inte för mycket redigerat. Och så vidare. 

Anyway. Vigseln i ösregnet. Att det kom en störtskur precis då de sa ja till varandra kan vara ett gott tecken. 

Bordsdekorationer. Rosa of course.

Amanda.

Fisksmörgåstårta. Vet inte varför jag fotade här, men fisktårtan var ju god. Annars så är de flesta bilder inifrån som jag har mörka eller konstiga på grund av blixten. Här skulle det ha varit fint med lite kvällssol...



Två saker till sist: 
1. Märks det att jag är ny då det kommer till att faktiskt fota för att lägga upp bilder på bloggen? Gäh, jodå säger jag om det. But I'll learn. (Det är ju först nu som jag har en kamera som är något att ha. Därför är det nytt. Förr har jag bara haft min iphone till det.)
2. Jag har så mycket failbilder. Vill ni se dem? Hehe. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar