Sidor

fredag 3 juli 2015

2 juli 2015

Tjohejsan. Jag har inte något speciellt att komma med idag. Så brukar det vara. Speciellt då livet är bra. Då det är dåligt så skriver jag ibland lite väl deppiga saker. Deppiga saker får man ofta en del sidvisningar för joo... Men det suger nog att känna sig miserabel och tragisk och vem vet vad.
Nu är livet mot det bättre hållet. Sommaren brukar annars vara det för mig nog. Juli och Augusti, det är mina bästa månader. 
Så nu visste ni det. Nu kommer det också dagens rapport från mitt ack så spännande liv...



Vad jag gjort idag: 
Bråkat med min iphone.
Kommit fram till att jag vill ha en ny telefon snart. Funderar på en Sony Xperia faktiskt. Men det kommer jag inte att kunna skaffa på en stund ännu. Jag är liksom inte rik.
Jag har gosat med Zam och borstat Sniff lite men det har inte blivit så mycket stall idag. Igår däremot så tvättade jag (och mamma) både Sniff och hans ryktsaker. Skrev inte om det igår tydligen.
Jag har också planerat att sälja lite kläder, tänkte ha något bloppis också. Känn er förvarnade. 
Sedan efter kvällsstallet så försökte jag spela lite gitarr. För jag ska som så lära mig det och bli bra. Jag blev nästan uppäten av myggorna också eftersom jag gick ut för att få vara ifred. 

Dagens låt: Nirvana - Lithium
(Världens bästa låt enligt mig. Det var den jag försökte spela. Det känns som att det kanske skulle kunna bli till något om jag övar.)

Dagens enhörning:
Hittad på ett iphoneskal från ebay. #villha 
Jag vill tydligen ha allt idag. Ha ha ha. Hahah. 

Dagens väder: först vackert och soligt, sedan mulet. Nästan så att man trodde det skulle komma en skur. Men icke.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar