Sidor

onsdag 8 juli 2015

5 randomfakta om mig, helt på random.

Jag har inget annat att skriva om idag. Så. Hejbara.

1. Jag tycker om smink. Men jag är "kniido" och tänker alltid att inte lägger jag ner så och så mycket på den lilla grejen som ändå kommer att ta slut eller bli för gammal... Suck. Så om jag skulle bli osynlig för en dag så skulle jag nog fara till typ Emotion eller något liknande och plocka på mig en massa saker. 

2. Då man lär känna mig så är jag blyg i början. Sedan då jag slutar vara blyg så blir jag mer och mer random. Som bilden i mitten. Typ. Det var random.  


3. Jag tycker om saker som lyser i mörkret. Toppen jag har på bilden lyser i mörkret. Jag tänkte att den måste ju vara awesome eftersom det är ju en In Flames-topp som lyser i mörkret. Bättre skulle det inte kunna bli. Fast, lite av en besvikelse då den är storlek woman/S och ändå är lite för stor och har inte snygg form och så vidare. 

4. På somrarna har jag brukat vara vaken till halv 3-3 tiden. Åtminstone till efter 2... Fast nu har jag varit brutalt trött. Jag skulle ha kunnat somna halv 10 på kvällen idag kändes det som. Egentligen är det inte en dålig sak, känner jag. Jag kommer ju ändå att behöva stiga upp på morgonen sedan. Redan 11.8. 

5. De sociala medier jag använder mest för tillfället är Instagram och Snapchat. Typ. Facebook är jag mest irriterad på atm. Det ända som sker där är saker som folk delar som gör så att jag funderar hur man ska orka leva på den här planeten. Så facebook använder jag mest till att chatta och dela bloggen. Och så finns ju grupper som Finlandssvenska bloggare, det är också en bra sak.

*bonusfakta: nu ska jag lacka naglarna, kolla Supernatural och sedan sova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar