Sidor

lördag 18 juli 2015

18.7.15

Idag hade jag minsann tänkt stiga upp från morgonen och hinna göra saker. Klart att jag vaknade 20 över 12 då. Eller, jag hade vaknat där kring en 5 och kunde inte somna om. Så jag kollade facebook och instgram riktigt grundligt och somnade efter 9 tror jag. Nästa gång jag kollade på klockan så var den 20 över 12 då alltså. Usch, jag borde ha gett upp hoppet om att somna om och stigit upp då. Haha. För nu är jag både trött och har inte hunnit göra så mycket. 
Det om det. För mina sömnproblem är knappast någonting som intresserar riktigt någon. 

Jag har som inte egentligen något vettigt att skriva om idag heller. Det blir bara som en liten update i väntan på någonting större liksom. För tillfället känner jag att det är intressant och kul att blogga och vi får hoppas att det håller i sig. 


Man kan alltså se så där olycklig ut. Hmmpf, jag tror jag ser lite så där ut idag också. Fast jag sa åt mig själv att jag har ju absolut ingen anledning till att vara olycklig. Det har jag ju inte. Ibland så får man faktiskt de bästa råden från sig själv. Hah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar