Sidor

torsdag 18 juni 2015

Summertime Sniff

Idag har jag varit vid Pauens en stor del av dagen. Jag provade också att rida Hansu, det är ju Pauens foderponny. Hon haflinger, lite mindre än Zam och jättesöt. 
Sedan var jag med Sniff. Jag borstade honom och gick med honom. Det gjorde jag igår också. Då flätade jag också in blommor i manen på honom. Han blev så fin så jag måste bara lägga upp bilder här och nu. Hehe. 


Lite överredigerade. Meeennn..... Hmm, jag fick fram rätt stämmning i dem kan jag låtsas säga åminstone. Nu börjar han ha tappat vinterpälsen också. Lite fjun och skägg har han förstås. 


Annars har jag egentligen inte så mycket att säga. Jag ville mest bara skriva någonting för att det är så jobbjgt att inte ha uppdaterat på länge och så. Inlägget före idag var tidsinställt. Heheh. Det har jag börjar syssla med nu också. Men nu känns det som jag borde ta natten och så. Det börjar vara för awkward att skriva något mer. Yep. Awkward. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar