Sidor

onsdag 24 juni 2015

Stoort inlägg om midsommaren. Bättre lite sent än aldrig liksom.


Lite sent kommer det och inte vet jag nu om jag varken gjorde något intressant eller om bilderna ens är intressanta. Men vad kan man. 

Midsommarafton gjorde jag inte så mycket speciellt alls. Jag red Zam en lite längre barbackarunda och mamma kom med med Melinda. Zam är oskodd just nu. Så han var trög, ville bara äta gräs och dessutom var insekterna hemska. Vi tog det rätt lugnt, han gillade inte att gå barfota då vögen var för skarp och äcklig. 
Sedan öppnade vi en nygjord del av hagen åt Melinda och Zam så att de får ännu mer gräs. De gillade det såklart. Heheh.
På kvällen var vi och gå med Sniff i skogen. Lyckades ta en bild av honom där regnbågen syns i bakgrunden. Funderade på att plocka 7 vilda blommor och sova med dem under kudden. Det sägs ju att man kommer att drömma om den man ska gifta sig med då. Sedan kom jag fram till att det blir bökigt och skräpigt och att det var någon konstig ritual med det och att det skulle kännas hemskt om jag skulle råka drömma om fel person. Hahah. Speciellt att drömma om fel person. 


Sedan for jag till Pauen och Antons och hänga en stund. 
Och det var minsan ljust. Måste ta en selfie för att bevisa det också. Heheh.

I lördags på midsommardagen gjorde jag inte alls något speciellt på dagen. På kvällen cyklade jag iväg till Pauen och Antons, vi var där en stund och sedan drog vi iväg till Jeppis. 

Det var så varmt så man kunde ha shorts. 
Outfit och dubbelregnbåge på bilden...

Igår och i söndags var jag trött och då jag inte har varit trött så har jag inte haft tid att uppdatera bloggen. Så därför har det varit tomt här sedan dess.
Jag har nog inte så mycket mer att komma med, det har nog inte hänt så mycket att berätta om men jag känner ändå att det var en bra midsommarhelg och vad är nu bättre än det.
Denna vecka for föräldrarna iväg på resa så nu är det jag och Becka som styr och ställer i huset för tillfället. Det är nice.
Nu tror jag att jag avslutar det här. 
Tänkte också säga att jag ska försöka uppdatera bloggen 2 gånger om dagen. Vardagsinlägg på kvällen och andra inlägg på morgonen. Vi får se hur det blir med det, jag kom fram till att efter 1 på natten tänker jag inte börja skriva något. Hellre att det är tyst på bloggen än att jag inte orkar upp på morgonen. Den här veckan har jag ju också djuren att fixa på morgonen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar