Sidor

onsdag 24 juni 2015

Regnig onsdag

Idag är det onsdag, regnigt och föräldrafri dag nummer 3. Jag känner mig inspirerad till att blogga och trött. Jag har inte gjort någonting värt att minnas om 20 år idag heller. Inte ännu åtminstone. Heh. Jag har gjort morgonsysslorna i stallet, kollat på Supernatural och sovit. Jag borde ha farit ut och mocka boxen och Sniffs hage. Men jag har inte ännu orkat mig ut. Så nu vet ni det.

Eftersom jag kände mig inspirerad så fotade jag lite. 
Eftersom att jag kan så har jag satt filter på alla bilder med en app som heter Snapseed. Jag tänker inte sluta med det förrän jag tröttnar på det.
Eheh.

Snigeln (eller en snäcka är det väl) hittade jag igår i hagen men orkade inte göra något med bilden förrän idag. Mysigt litet blötdjur. Eller, iallafall så ser de intressanta ut med sina snäckor och tentakler. Haha.
Den andra bilden är av Sniffs rumpa. Han smet ut ur boxen då jag skulle borsta bort halmen som fasnat på honom i natt. Det är bra med halm så där på tal om halm. Det är lätt att plocka bort från honom och han kan böka i det och äta av det och det är mjukt att ligga på. Mycket mysigare än spån.

Zam som söker efter gräs och så våran blomsteräng där jag plockade gräs åt kaninerna.

Melinda,var trött och smutsig. Haha. Tror att hon har rullat sig på något mysigt ställe för stt maskera sig från myggor och knott. 

Nåja, nu borde jag kanske fara och mocka skit eller åtminstone inte sitta i sängen. Eller jag vet inte. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar