Sidor

måndag 8 juni 2015

Lite uppdatering bara

Tjo. Imorgon blir det spännande, då ska jag på urvalsprov till Vasa. 
Idag var jag och mamma till Vasa och kolla runt lite så att jag ska hitta dit själv i morgon. 
Ugh, jag skulle ljuga om jag skulle säga att jag inte alls är nervös... Nu har jag dessutom huvudvärk. 
Inte så trevligt med tanke på att jag ska upp tidigt. 

Nåja. Jag känner mig ändå rätt så taggad.

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva.
Det här var i lördags. Då hade jag lite stadsärenden på dagen. Tydligen så har jag den här stilen just nu. Lite mer "street". Eller jag vet inte jag.

      


...och så här såg jag ut idag då vi var till Vasa.

      

Annars så hade jag planerat att göra en massa tidsintällda inlägg men det blev då inte av och blogglusten var borta under helgen. Nåjo. Nu har jag 2 smått läskiga dagar framför mig,  det kan bli si och så med uppdateringen här då tror jag... 
Så. Jag vet inte jag, jag vet inte alls mycket idag. Heheh. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar