Sidor

tisdag 9 juni 2015

Lång dag idag

Nu är jag hemkommen från urvalsprovet för länge sedan. Det gick rätt fort nog. Jag var klar typ någon gång efter 11. Känns konstigt då något man oroat sig över en längre tid är över så där bara. Det var inte så hemskt som jag trodde det skulle vara heller. 
Hur gick det då? Undrar typ allihopa. Jag vet inte. Känner att det skulle ha kunnat gå bättre men det skulle också ha kunnat gå sämre... 
Nåja. Vi får se. Jag känner nog också ännu att skönhetsbranschen är min grej. 
Att köra till Vasa ensam gick bra. Eller, tja, på ditvägen hamnade jag bakom otäcka stora bilar som inte gick att köra om och jag trodde att jag skulle komma för sent, men se bara, visst hann jag dit! Det var inte alls svårt att hitta heller. Måste säga att Vasa är nog en enkel stad att köra i. Det finns stora skyltar och trafikljus och ordning. I like that. 
Sen körde jag hem också, det gick bra fast jag hamnade bakom något stort och otäckt. Usch. Långtradare vågar jag bara köra om om det finns en omkörningsfil. Fast det mesta annat som kör allt för sakta vågar jag nog köra om nuförtiden. Heh. Men nu ska jag ut till djuren. Sedan tror jag att det blir en tidig kväll. Jag är trött och i morse vaknade jag kvart över fem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar