Sidor

måndag 29 juni 2015

Helgen...

Ok, lyckades inte med 2 inlägg om dagen. Det blev 1 inlägg om dagen, sen blev det helg. Hah. 
Nåja, jag kan ju iallafall skriva vad jag sysslat med. Det är jag väl ändå skyldig att göra tror jag.

Fredag

Då var det bara jag, Becka och Thomas hemma. Det var rätt trevligt. Vi åt vi tortillas och sådär. Senare for vi till Pauen och Antons eftersom att jag, Pauen och Anton skulle ut den här helgen också. Amanda och hennes pojkvän kom dit lite senare också. Sedan for vi till stan. Ganska galen kväll och vi kom hem typ halv 4. Rätt länge för att vara oss. Haha.


Lördag
Jag var trött och trög hela dagen. Jag gjorde knappt något. Eller, jag lyckades typ laga en omelett. Det lyckades jag, och så försökte jag ta selfies med katten... Men selfies med katter vet ni, inte är det enkelt. Jag och Becka var också en runda till stan med Opeln. Råkade på Thomas och cruisade omkring, sedan for vi och köra Opel på Citymarketparkeringen. Alltså Becka fick öva sig på att köra lite Opel. Linn kom också dit en sväng. 
Vi var i stan alltför länge ändå och jag sov inte många timmar. Mamma och pappa kom också hem någongång då på natten men då hade jag nog farit och sova. 


Söndag
Jag lyckades stiga upp, fara ut och fixa ponnyerna. Zam fick gå med sin gubbe Sniff. Han behöver inte så mycket gräs han heller.
Sedan for jag och Becka till Nykarleby och kolla fälttävlan. Vädret var varmt och trevligt. Varmt och trevligt väder, det ska det vara på sommaren. Säger jag som inte bränner mig så lätt i solen och kör med en bil som har ac. Dessutom så skuggas vårt hus av lönnar på södersidsn och mitt rum är mot norr. Lite lyx.
På kvällen hade jag för trevligt kaffesällskap för att blogga. Och inte vet jag nu vadn jag mer ska säga. 
Inspirationen tog slut för dagen I think.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar