Sidor

onsdag 3 juni 2015

Farliga maskrosor idag...

Skulle det inte ha blåst så mycket idag så skulle det ha varit riktigt varmt och somrigt... En sådan dag nu igen. Typiskt försommaraktigt. 
Men det var soligt åtminstone och maskrosorna blommande för fullt så jag fick sådan lust att plocka dem och göra något med dem. Så jag plockade maskrosor och satte mig i Sniffs hage med dem. Då kom Sniff och Zam (han var på andra sidan eltråden) och tyckte att maskrosorna såg goda ut och åt upp allihop förutom den jag flätade in i Sniffs pannlugg...
          
                   


Sedan gick jag och plocka mer maskrosor och försökte få dem till en krans. Den blev ful för jag suger på att göra kransar. Den var så ful så Sniff blev rädd för den då jag försökte sätta den runt hans öron. Efter att han skakat den av sig 2 gånger åt han upp den. Haha. Men det är okej. Det var nog meningen att han fick äta upp den.
Han är ju så söt...
                   

Mer som har hänt idag är att jag fick kallelse till urvalsprov. Det är om en vecka. Hjälp. En vecka är så kort tid att förbereda sig på och jag hade ju typ gett upp hoppet om att få någon kallelse. 
Nåja. Nu känner jag mig stressad och nervös över det, men taggad också. Tänker minsan ge järnet även fast mindre än hälften som slipper på urvalsprov faktiskt kommer in på utbildningen... #hjälp

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar