Sidor

tisdag 2 juni 2015

En slags lista....



upprör mig (eller tja, saker jag stör mig på.)
1. Mina tändstickor som jag använder för att tända mitt doftljus. Fick dem av sannfinländare på vårmarknaden. Förutom att jag fick dem av sannfinländare så går de bara av hela tiden. Nåja. De var ju gratis.
2. Allt det jag borde göra och vill göra men inte vågar.
3. Sedan skriver jag nu inte om allt som upprör mig i bloggen.
4. Tiden upprör mig också. Den går för snabbt.
5. Jag tycker inte om ordet "upprörd" heller. Jag tänker mig att är "upprörd" då man får höra något som gör en arg eller ledsen.
6. ...och jag har mest varit lite lagom jämndeppad de här senaste veckorna. 
7. Jag sover för länge på morgonen. 
8. Allt som inte gör mig glad. Typ.
9. Har inga mer djupa funderingar för tillfället.
10. Tanken på att allt jag vill här livet inte kommer att bli av och skita sig totalt.
gör mig glad
1. Sniff.
2. Zam och Melinda också förstås.
3. Katter. Speciellt Månsa. 
4. Vänner och bekanta och trevligt folk överlag.
5. Jag lyckades beställa piercingsmycken från Crazy Factory idag. Yay. 
6. Sommaren har knappt börjat.
7. Ljusa nätter.
8. Mitt doftljus.
9. Ny månad, nya möjligheter får vi hoppas...
10. In Flames. Ett av mina all time favoritband.

jag älskar
1. Sniff.
2. Melinda.
3. Zam.
4. Månsa.
5. In Flames.
6. Min piercing. 
7. Enhörningar.
8. Game Of Thrones.
9. En massa ytliga saker som smink, kläder och färgrannt hår. 
10. Några till djur och människor kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar