Sidor

måndag 15 juni 2015

Det blir bra det här.

Tänkte ta och skriva lite vad som har hänt de här senaste dagarna. Fast egentligen har det bara hänt en "stor" sak. Den saken är att nu fick jag veta att jag kom in till kosmetolog vid Optima så det är troligtvis det som händer till hösten. Jag är jävligt glad och taggad över det, äntligen ska jag börja med något som jag faktiskt känner att jag vill göra. Det känns som att nu, nu kan det bli bra. Åtminstone så har jag lämnat mycket av det här gamla som har varit bakom mig och vad som händer i framtiden är ju i framtiden.



Fast nu de här senaste dagarna, sedan i lördags har jag bara varit otroligt trött. 
I fredags var jag och Amanda och cruisa omkring och sedan var vi till Black Sheep. På lördag var jag trött men for ändå med mamma på ponnyridning med Melinda från klockan 11 på förmiddagen till halv 4 ungefär. Det var något loppis/barnens dag. Efter det red jag en barbackarunda med Zam och på kvällen var jag ensam hemma men gjorde ingenting särskilt alls och hade tråkigt. Igår vaknade jag sent och gjorde inget särskilt alls på hela dagen. På kvällen kom Pauen och Anton på kaffe och sedan for jag till stallet och ta hand om Sniff. Jag var och gå i skogen med honom (och mamma och Melinda). 
Inget riktigt intressant alltså. För jag så trött av någon orsak. Det känns som att jag skulle kunna ligga i sängen hela dagen och stirra i taket utan problem. Haha. Det finns inget jag har lust att göra heller och jag vet inte jag vad det skulle kunna bero på. Kanske det är stressen med "jag vet inte vad jag ska göra i höst" som har försvunnit någonstans. Det är en bra sak men det jag tycker ju inte om att inte göra något alls egentligen. 
Fast det kommer ju nog att bli en del att fixa inför hösten plus att det kommer nog att ske en hel del i sommar så det är väl nu jag ska passa på att inte göra någonting alls då.

Nu blommar också körsbärs- och äppelträden. Den här tiden på året är en fin tid, även fast det är kallt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar