Sidor

fredag 26 juni 2015

Dagens...

Eftersom att jag råkar sitta vid datorn och har inga bilder och så så blir det lite "dagens" allt möjligt...

Väder: Reeeegn på morgonen. Sedan blåste molnen bort och solen kom fram. Nu är det grått och småregnigt tror jag. Ugh.


Citat: (We Heart It-bild)
✖️✖️✖️


Enhörning:  (We Heart It-bild.)

(Längesen man hörde på Sonata Arctica men häromdagen kom jag på att jag ville lyssna på dem i Opeln och se hur det kändes. Den här låten ja, den är sad. Jag har lyssnat på den mycket förr, då jag gick på tvåan i gymnasiet. Typ då jag fyllde 18, den vintern. Den vintern var sad.)

Vad jag gjort idag: 
Vaknat, piggnade till ovanligt fort. Utfodrade djuren, släppte ut Sniff och mockade. Sniff var lite jobbig att få in i hagen. Han är lite rädd för elstängslet. Hör han att elen tickar så blir han rädd och strejkar i öppningen. Men nog gick han in dit efter att jag diskuterat med honom lite. Man måste ha tålamod och vara bestämd.
Sen drack jag morgonkaffe och kollade Supernatural. Hade bara kollat 3-4 avsnitt av senaste säsongen och nu håller jag på och kollar ikapp.
Mot halv ett for jag till Pauens och kom med på cykel då hon var och rida Hansu. Efter det var jag till Kokkola med Becka och Thomas.  Trafiken var otrevlig, det var fullt med husbilar och husvagnar. Grr. Jag tycker inte om hus på hjul. Inte då jag måste köra bakom dem. 
På hemvägen for vi en sväng till Mysinge, jag skulle köpa en biljett till Klacken Party. Sedan svängde jag in till Bennäs till Sursik och så fick Becka prova köra lite Opel där på en parkering. Det gick bra, hon fick inte ett enda kärringstopp och så körde hon försiktigt och bra så det kändes nog som att det kanske skulle kunna gå att sitta på med henne i framtiden. 
Sedan har inte så mycket mer hänt idag värt att prata om riktigt. Så det så.

Dagens braaa saker:
Snapchat. (jag heter emiliasuddenjoy där, feel free to add me bara.)
...och grejen med Snapchat är att det är kuul någon skickar en snap åt mig... Ehehe.

Sniff, han är så söt. 

Jag hittade en klänning på rea vid H&M som är fiiin. Tror jag ska ha den på P&As bröllop faktiskt. 

Jordgubbar doppade i choklad. Vi köpte nämligen jordgubbar i Kokkola och så smältade vi choklad till det och det smakade enhörningar och regnbågar.


Hmmf, och nog skulle det kunna finnas en liten lista på dåliga saker men idag känner jag mig positiv plus att det känns som att jag har skrivit tillräckligt om mitt liv idag redan. Seriously, jag vet inte varför det skulle intressera någon egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar