Sidor

tisdag 5 maj 2015

Troll och vildhäst..

Tänkte skriva ett låångt inlägg om en massa saker men de får vara tills imorgon...
Idag har jag varit en sväng till Purmo. Inte alla dagar man har ärende dit. Haha. Idag var det för att pappa skulle hämta traktorn som har varit på någon verkstad där typ och jag körde hem med Opeln sen. Hehe det var rätt kul att köra där på Purmovägen. Det finns inga fartkameror där. Tror jag.

Så har jag också sett ut som ett troll. Jag tycker iallafall att jag ser trollaktig ut på bilden. 
Flätat håret har jag också börjat göra såhär till vardags. Det känns som en bra idé. Håret hålls plats, jag behöver inte tänka på det. Dessutom så syns det inte att det är åtminstone 5 cm längre på ena sidan.


Ikväll har jag också varit med den här vildingen. Han blev ganska vild då jag gick med honom. 
Det var skojigt.
Fast nu tror jag nog att det blir natt här. Imorgon har jag ett rätt fullspäckat schema tror jag. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar