Sidor

fredag 22 maj 2015

Selfie Queen

De här senaste dagarna har varit lite sämre om jag får säga så. Av olika orsaker. 
Hmm. Det är så mycket som är oklart och svårt just nu. Om framtiden och så vidare. Det låter flummigt det här joo... Nåja, någon dag har jag det på klart. Punkt slut.

Idag har jag varit till Kokkola med mamma och syster. Vid H&M råkade jag hitta en t-shirt och den kändes riktigt som min t-shirt. Hehe...

Eftersom mitt instagramn är @theunicornwarriorqueen och shameless selfies är lite av min grej. Haha.
Här är mina senaste selfies eftersom jag nu råkar vara en Selfie Queen.

Den här la jag inte upp på instagram eftersom jag tänkte att man kan inte lägga upp hur mycket överredigerade selfies som helst...


Det här var igår. Fuck, jag ser ju likadan ut på alla bilder. Haha.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar