Sidor

måndag 18 maj 2015

Negativiteten..... (Kan vara en person.)

Tänkte ägna några minuter eller mer åt allt det som är heeeelt åååt.... Tja. Ni fattar.

Jag blir så arg/ledsen och tusen andra negativa saker. På grund av samma negativa person. Som kommer och liksom kastar mörkare skuggor där var jag redan har skapat mina egna mörka skuggor. Om vi säger det sådär poetiskt.


            

Just nu behöver jag folk i mitt liv som uppmuntrar mig, tror på mig och säger "det ska du absolut göra".


Men... Då det finns en sådan negativ person i ens liv så vill man bara krypa in i ett mörkt hörn, kura ihop sig till en boll och gråta. Typ. 


Nåja, som tur är så finns det mer positiva människor i mitt liv än negativa, då jag tänker efter. Men nu ska jag spela Robot Unicorn Attack och göra en spellista på Spotify som man kan lyssna på då man är arg.

Bilder från We Heart It. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar