Sidor

torsdag 28 maj 2015

För tillfället har jag blåsvart hår om ni vill veta...

Fick för mig att mitt hår hade blivit lite väl brunt. Jag färgade det där dagen före vappen och nu har det redan blivit ganska brunt. Fast det hade jag nog ändå förväntat mig. Färgen skulle se naturlig ut och tja, helt svart är nog inte så naturligt så jag förväntade mig nog att det inte skulle vara helsvart så länge. Det var någon sort som innehåller keratin och det ville jag pröva på. Så.
Jag köpte en blå toning (Biozell Night Sky) och tja, lite mer mot blåsvart blev det. Blåsvart skulle det ju bli också. Så nu har jag blivit sugen på blått hår igen på samma gång som jag är sugen på rött hår på samma gång som det är så enkelt och bra med svart hår.... Synd också att blå och röd inte passar tillsammans alls, annars skulle man kunna kombinera. Hehe. Nåja, nu ska jag inte lägga något i färg/toningsväg i håret på några veckor. Så får det vara svart resten av sommaren. Så får man se till hösten då. Det lutar mot rött. Det finns liksom rätt stort utbud av röda färger plus att röd är en trevlig höstfärg också. Den som lever får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar