Sidor

onsdag 27 maj 2015

En del ord och några bilder.

Idag har jag haft en sämre dag. Nu har jag också en sämre periord. 
Jag skulle behöva förändring men har så svårt att bryta mönstret. Jag klarar det inte själv tror jag. Jag skulle vilja att någon skulle säga åt mig vad jag ska göra, tvinga mig att göra något. Typ. Det är mycket jag vill men lite jag får gjort. Och jag vill verkligen inte prata och fundera om allt jag vill. Jag vill att saker ska ske i mitt liv.
Kom också fram till att det blir väl ändå jag som måste hjälpa mig själv. Så nu måste jag fundera utå hur jag ska klara av det. För jag klarar verkligen inte av det som det ser ut nu. Så känner jag iallafall.

Men. Jag försöker ändå tänka på det sättet, att i framtiden kommer jag att kunna vara lycklig och leva det liv som jag drömmer om. 
Inte är det omöjligt att jag då, om låt oss säga 5 år har en egen ljus och trevlig lägenhet och så många katter jag bara orkar med (minst 2). Det är inte omöjligt att jag och katterna skulle bo tillsammans med en tillräckligt kattvänlig kille heller. Omöjligt är det inte heller att jag skulle studera eller jobba med något som har med kläder och smink att göra. Tja, och det var typ det. Inget storslaget. Men realistiskt.

Fast nu skulle jag behöva sova, vem vet, imorgon kanske det händer någonting...hmmm... Någonting bra. 

Lite bilder. Någotslags påhitt jag kom på idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar