Sidor

måndag 11 maj 2015

Denna regniga kväll...

Tjohej här sitter jag och lyssnar på regnet och fixar ihop tidsinställda blogginlägg. Det har varit lite lite av just blogginlägg här. Såå...nu försökte jag catcha upp lite så att säga. Dyker det upp ett nytt inlägg 9-halv 10 på morgonen så är det ett tidsinställt. Bara så ni vet. 

Idag har det ju varit morsdag. (Grattis alla mammor!)
Och tja, min mamma är så otroligt awesome så jag vill säga någonting...bra. Men jag kommer inte på någonting. 

Nåja.

Iallafall idag har jag...

...vaknat och konstaterat att det skulle vara så bra om jag bara skulle få leva i min drömvärld.

...inte hunnit rida Zam. Fast Sniff var jag och hälsade på och försökte borsta bort hans vinterpäls med gummiskrapan. Nu går han i en egen liten hage med nerbetat gräs bara. Så han behöver lite extra kärlek då han måste vara ensam om dagarna.

...varit till fammo och faffas på morsdagskaffe. (Hmmf, det är ju i andra ändan av huset. Långt dit alltså.)

...varit till mommo och moffas. Gosat med katter. Smakat på Whiskey. Det var godare än jag trodde det skulle vara. Hahahah.

...mellan varven så har jag lyssnat på Behemoth. Konstaterat att black metal is the shit. Och så vidare.




Jag och Månsa i lördags. Eftersom att katter <3.
Speciellt Månsa. Hon är min bästa kattvän. Cat bff. Haha.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar