Sidor

torsdag 28 maj 2015

5 tankar ikväll

För att jag tänker rätt mycket och för att jag har flera omotiverade utkast med collage med bilder från We Heart It... Dessutom har jag sååå mycket egna bilder jag skulle kunna lägga upp hit. Gäh.

1. Lite med tanken på vargbilden här till vänster. Den stämmer inte helt in på mig, jag tyckte nog mest att bilden och det som stod på den lät nice. 
Men, jag bryr mig i alla som jag tycker om och jag skulle faktiskt kunna dö för alla jag tycker om. 
Om vi tänker på det sättet, att det är zombieapocalypse. Jag skulle offra mig själv och låta de andra fly från zombierna om det skulle krävas. Liksom. Tja. Jag är nog den som alltid skulle offra sig själv för att rädda de andra från zombiedöden tror jag. Jag har alltid velat vara hjälte och jag har alltid velat dö en hjältedöd. Att det är tack vare mig som andra får leva vidare och förhoppningsvis vara lyckliga. 
Fast, den här funderingen avslutas här och nu. Den började redan gå överstyr.

2. Med tanke på kattbilden, jag har såna kattcravings just nu. Jag blir så glad av att bara se på katter och jag vill snusa katter i pälsen och krama dem och och och... Jag vill ha en helt egen katt. Fast, det får bli kanske då jag har flyttat. Jag har nämligen en far som inte vill ha någon katt hit och så har jag Månsa som jag kan mysa med ibland. Månsa tycker inte om andra katter heller. Så det får vara tillsvidare.


3. Ännu lite om den första funderingen, det rör det lite lite grann kanske. 
Jag kan se så lugn ut så och jag är blyg så in i helvete. Men innerst inne är jag lite av en bråkstake. 
Förr ville jag provocera folk så att det blev arga. Jag skrev blogginlägg och hoppades på hatkommenterar bara så att jag skulle få bråka lite. (Men jag fick inga...som tur var.)

Jag tycker om att munhuggas liksom. Jag skulle också väldigt gärna vilja lära mig att hur jag ska slå ner en person. Åtminstone någon i min storlek men gärna någon större än mig skulle jag vilja kunna slå på käften. (Hah, så brutalt det här börjar låta...) 
Nåja, förr ville jag skapa kaos, nu vill jag inte det längre. 
Jag vill inte provocera på samma sätt MEN jag kom fram till att min bråkstake förmöga kan vara till användning. Det skulle kunna göra mig till en hjälte och jag skulle inte ens behöva dö. Hahahah. Fast sanningen är att i det här fallet känner jag att inte behöver känna mig som en hjälte. Ärligt talat. 
För saken är den, allihopa är inte bråkstakar. Om någon som inte är det som jag känner ätt är en bra person som jag tycker om skulle råka ut för någon idiot så kan jag komma därimellan. Slå idioten på käften alternativt säga åt den personen. 

Jag har bara inte riktigt kommit till det stadiet då jag vågar. Jag är ju som sagt blyg, men jag jobbar på det. Nåja. Detta blev långt och obegripligt. Sorry.



3. Rosa hår är f*cking fint.

4. Har funderat på att börja fara och springa i skogen. Stiga upp och fara och springa. Det är deprimerande att inte komma sig upp och iväg någonstans. Att sitta stilla gör mig också deppig. 
Dessutom så tycker jag om att springa, speciellt i skogen.

5. Jag vet inte riktigt vad min femte fundering är. Förutom allt stort och svårt jag känner att jag har framför mig. Stort och svårt. Usch. Men jag överlever väl. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar