Sidor

tisdag 14 april 2015

Vanliga awkward funderingar bara. Inget intressant alls.

Jahapp. Tänkte för det första säga att jag lever. Sedan tänkte jag säga igår var jag på hästmässa i Tammerfors. Jag tänkte skriva ett inlägg om det ikväll också men life happens så det blir imorgon det. 
Och igår kväll så dog min ipad och den gick inte att få igång på något sätt alls. Jag trodde att nu har den nog tagit sitt sista andetag. Inte för att den nu andas men ja ni vet. Fast sedan så hade mamma lagt den och ladda och gett den konstgjord andning och allt sådant och nu funkar den gamla jäveln hur bra som helst igen. (Jag hade nog också försökt med det också men den var helt svart och varken böner eller hot hjälpte.)
Nåja, det var trevligt att komma hem och märka att min ipad fungerar. Även fast jag är trött på den. 
Och vad kom jag hem från då kanske ni undrar. 
Det var faktiskt en kurs. En slags jobbsökningskurs som är 5 dagar. Ganska nice att ha lite rutiner måste jag säga.
Så där såg jag ut idag. Ifall ni bryr er. Tror inte att ni behöver göra det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar