Sidor

onsdag 15 april 2015

Tiden flyger ju bara iväg...

Fy vad tiden går fort. Redan halva april har gått och vete fan hur det gick till. Dessutom så är jag ju på den här kursen som jag kanske sa något om i ett tidigare inlägg och nu har redan halva den gått.
Det är ju från 9 till typ 15 och det är ganska lagom. Lite ledsamt känns det att ha förlorat min frihet men det är roligt att ha någonting att stiga upp och fara iväg till. Igår var jag också väldigt trött men idag var det bättre. Förutom att jag är konstigt spänd i nacken och håller på att få en visdomstand tror jag. Aj.

Nu ska jag iallafall ut och motionera mina shetlandsponnyer. Sniff såg ut att vara på hugget idag. Han går omkring så mycket i hagen nu och det är så bra.

Så råkade jag se förjävlig ut igår och tvättade bort sminket och tog en bild då jag höll på att göra det. Dessutom så flätade jag håret. Jag brukar göra en massa flätor för att håret inte ska bli för burrigt och för att ha ordning på det.
Resultatet är bilden här under. Hehe.

                     

Så tänkte jag att nästa bild av mig själv som jag lägger på insta och får 30 eller mer likes på använder jag som profilbild på facebook. Den här fick jag 29 likes på. Får jag en till gillning på den här före jag lägger upp en till selfie så är det här min nästa profilbild. Så få se nu om denna smått skrämmande skapelse blir min nästa profilbild. 
Inte för att man ska göra så stor grej av profilbilder och sådant. Men man har ideér ibland. 
Nu har jag också en idé om att sticka ut till stallet för vädret ser helt bra ut och jag klarar inte av att vara inomhus hela dagarna riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar