Sidor

fredag 10 april 2015

The color black reflects my soul

Sådana dagar som fredagar, lördagar och söndagar så brukar jag sällan skriva något i bloggen och det suger tycker jag. Så här mitt i veckan sitter jag nu och fixar tidsinställda inlägg och så får vi se vad det blir till.


Åh, American Horror Story vill jag haa i mitt liv hela tiden. Åh, tänk i höst. Då blir det halloween och ahs och twd fortsätter och allt är skrämmande och läskigt och bra igen. Får vi hoppas. 



Och tjo, jag har funderat på hur det skulle vara om jag skulle färga håret rött igen någon gång. Det skulle vara kul och säkert fint också. Fast härnäst vill jag ha svart hår. 


Annars så är det så svårt att tycka om att färga håret alla möjliga färger. Jag vill ha alla. På en och samma gång egentligen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar