Sidor

torsdag 2 april 2015

Ojämnt hår och krångligt liv. Orsak: jag själv såklart.

Lite problem här,
         jag vet inte hur jag ska börja för jag ville inte börja med att skriva ALLT är skiiiiit. För inte är ju allt skit heller, det är liksom bara inte riktigt bra kanske. Mycket som spökar på som jag tänker på.
Allt för mycket att tänka på enligt mig. Jag gör saker så stora och svåra ibland och jag kan bara inte få dem mindre på egen hand. 

Det är så krångligt allt, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Kanske lika bra att jag inte säger så mycket heller. 

Ni har väl sett min nya header också. Den är ganska blommig och ljus. Jag har någon slags grej för det just nu bara och det blir ju till vår nu som bäst får vi hoppas så det är väl så där lagom passande. Så hoppas jag att ni också tycker att narvalen uppe till höger är söt. Jag tycker att den är det iallafall.



Förutom det så plattade jag håret för några dagar sedan och konstaterade att wow, mitt hår är verkligen längre på ena sidan än andra. Den svarta sidan är såklart längre. Flera centimeter. Hur hemskt som helst men inte så konstigt. Jag har ju blekt den sidan som råkar ha en rosalila färg som heter cerise 3 gånger sedan oktober, nåja, det är inte så mycket egentligen men om man jämför med andra sidan som är svart så är det ganska mycket. Svart kan göra så att håret faktiskt känns friskare och längre. Det har väl orkat växa mera och så tror jag att jag har klippt den ena sidan och inte den andra. Smart gjort av mig. Not. Fast det syns inte så mycket då det är lockigt.
På bilden ser det svarta ganska brunt ut. Hah, senaste gången jag färgade det permanent var i december. Men jag har någon toning som jag lägger i ibland och då blir det lite svartare så att man kan leva med det en tid igen. 


Ser det kanske ut som att jag tycker om enhörningar också? Jo. Det är en enhörning på min t-shirt. Den riktigt awesome. Dessutom så har jag ett engörningshalsband och enhörningsörhängen som inte syns. Allt eller inget ska det vara. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar