Sidor

lördag 18 april 2015

Med runda solglasögon kan man inte vara tråkig åtminstone. Tror jag.

Det känns lite sorgligt att jag inte har skrivit så mycket här på senaste tiden som jag har brukat göra. Eller inte vet jag nu om det är sorgligt för någon annan än mig. 
Dessutom går tiden så fort så det är helt hemskt. Mer än halva april har gått redan. Fast det har jag tjatat om redan häromdagen. Haha.


Sedan vet jag inte riktigt heller vad exakt jag ska skriva om heller som möjligtvis intresserar er också. 
Jag har ju liksom inte EN speciell sak som jag kan ha som the main thing att skriva om. Till exempel om jag skulle ha en tävlingshäst så skulle jag kanske satsa på att skriva om den.

För tillfället skulle jag nog inte klara av att bara skriva om en skild sak. 
Jag tror att det blir så att jag skriver om mitt liv och random funderingar jag har nu bara då jag känner för det och så får vi se helt enkelt när jag "känner för det". 

Och det med det antar jag. 

Nu har jag ju som sagt varit på kurs i fem dagar och behövt vara social. Det bästa med det var att för en gångs skull så kände jag mig inte som den där tysta personen som bara var konstig. 
Så kändes det senaste gången jag har varit en del av grupp...och det var typ i gymnasiet det.
Nu kände jag mig också blyg såklart men nu var det som att jag klarade av att prata och ha en åsikt och vågade finnas. Det skulle vara intressant att se hur jag skulle bete mig om jag skulle börja i någon skola eller få något jobb. Sedan beror det ju på vad det är för folk där också förstås. 


Igår var det vårmarknad. Jag köpte ett moodnecklace som luktade mystiskt, lite sådär gammalt och mögligt. Men det fungerade tror jag. Det ändrar färg iallafall. Haha. 


Igår gick jag omkring med mina runda solglasögon för de är så awesome så. Det ser ju lite speciellt ut. Fast de passar bra. Många solglasögon känns obekväma men de här, de är bekväma. Haha. 


Just nu är jag nog bara så trött på något sätt och har så mycket existentiella funderingar så det är nog bäst att jag far ut och gör något vettigt. Suttit inomhus har jag liksom gjort tillräckligt den här veckan redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar