Sidor

tisdag 21 april 2015

Lite förvirrat skrivet är väl bättre än inget alls

Ayyee, här skrev jag ett helt inlägg igår kväll (natt alltså), försökte komma på en rubrik och somnade. Sedan vakande jag till och kastade ner ipaden på golvet och släckte lampan. 
Lite tur det ändå, jag skriver så slarvigt om nätterna. 

Lite bilder från söndagen... Jag körde en massa fram och tillbaka bara kändes det som, hade mina solglasögon och red Zam. Becka var och köra med Sniff.




Det lite konstigt att stiga upp och inte ha något program. Jag hade ju det förra veckan. Det var ganska trevligt att ha något att behöva fara iväg till och att ha något annat att tänka och inte tänka på allt möjligt att för mycket. 

Iallafall så var jag med till stan och hämta Becka från skolan, var på kaffe och köpte ett minneskort till kameran. Jag testade också en ny look så att säga. Hah, nu då det blir vår så kommer jag på att jag vill ha jeans och hela vintern har jag gått runt med strumpbyxor med shorts. 


Jag kom på att jag ville ha svarta pandaögon, typ som jag hade då jag var 15. Det blev bra på något sätt och det höll länge, hela dagen. Det blev "förstört" först på kvällen då skrattade ihjäl mig. (Vid Pauen och Antons...) 


Iallafall, dessa skor. De ser bra ut tycker jag, fast jag använder dem inte. Jag har lust att tvätta upp dem och sälja åt högstbjudande. Hehe. (Storlek 39) För att jo, det här är trevliga rätt så oanvända skor egentligen. Haha. Inte trampade i så mycket, det ända de behöver är att putsas upp lite. 

Nåjo. Idag har jag bara chillat och filosoferat än så länge fast jag ska nog ut och pyssla med ponnyerna sen. 
Dessutom, nu har jag typ en kamera som inte är allt för dålig. Det är min systers kamera som hon inte använder och det var den jag köpte ett nytt minnekort till igår.
Tjo vilket förvirrat inlägg det här blev till men så är det ibland.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar