Sidor

torsdag 19 mars 2015

Vintern börjar vara över.

Vilken vinter det har varit också. Jag har aldrig upplevt något liknande. Haha.

Nåja. Usch vad trött och frånvarande man kan vara. Bläh. Och usch vilken bad hairday jag har. Så man kan säga att jag är en zombie idag.

Anyway, jag har samlat på mig bilder från We Heart It. Det har jag väl sagt att jag gjort förr. Såna som jag har tänkt ha med i något blogginlägg men det har inte blivit av. Inte för att nu någon bryr sig så stort. Förutom jag kanske.
Men, jag har iallafall raderat några av de deppiga bilderna jag sparat. Det kan kanske ses som ett gott tecken. Haha.
Och här är väl nu lite depp, pepp och inspiration.




Så lite funderingar
Att man måste kämpa genom några dåliga dagar för att förtjäna de bästa dagarna i sitt liv.
Jag tycker att jag har minsan haft mer än några dåliga dagar. Och det är ofta just så, att precis då man tror att allt blir bra, så skiter sig allt igen.
Dessutom, då jag ännu håller på så kan jag säga att det suger att inte veta hur ens liv kommer att se ut om några månader...
Måste säga att jag avundas alla som vet hur deras liv kommer att se ut om ett år. Tänk om man skulle vara typ 35 och ha familj, jobb och huslån och sådana saker.
Eller om man skulle vara 9 år gammal. Då kunde man bara bry sig i hästar, hästar och hästar bäst man ville. Då var det en jättespännande händelse att det var typ vårmarknad i stan. Att fara till Tropiclandia,(alltså det där badhotellet i Vasa) det var liksom den perfekta resan det. (Och man behövde inte fundera på ifall man rakat benen eller inte.)


Nåja. Fast nu är jag 20 och jag vet då inte hur någonting borde vara alls.
Usch. Det här blev ju nästan deppigt. Lite sådär småsorgligt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar