Sidor

måndag 30 mars 2015

The Walking Dead, i väntan på att se slutet av säsong 5

Taggaaa slutet av The Walking Dead säsong 5! Det har väl nog redan kommit ut men inte var jag brukar se det tror jag. 
Vad kan man säga nu annat än att det känns lite tråkigt att nu igen behöva vänta till oktober och att säsong 5 har verkligen varit helt jävla bra. Bäst hittills tycker jag.
Säsongsfinalen är iallafall 90 minuter. Det är antingen en bra eller dålig sak. Bra för att det blir inte som att det slutar "mitt i". Man får ett ordentligt långt avsnitt före det långa uppehållet. Dåligt för att det hinner hända så mycket mer hemskt på den stunden. Händer det mycket hemskt åt någon av mina älsklingar så känns det inte bra för mig heller!
Fast, jag är inte besatt av The Walking Dead på samma sätt som tidigare. Gå tillbaka i arkivet i bloggen typ ett år och se hur besatt jag var då... I dare you! Eller, äh, det blir ju typ pinsamt för mig det bara.
Då var jag som sagt väldigt besatt av TWD och kände till alla små detaljer och teorier om varför hen gjorde si och så och bla bla. Så är det då jag tycker om någonting som jag inte kan sluta tänka på. Ganska jobbigt för de som umgås med mig ibland, speciellt för de som inte är ett dugg intresserade... Fast, åtminstone Amanda har faktiskt en sällsynt förmåga att orka lyssna på mig. 
(Och det är just det, är jag besatt av något så måste jag tala om det. Tydligen.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar