Sidor

tisdag 17 mars 2015

Randomt värre.

Oj. Här blev det en liten paus. Det var inte meningen. 
Nu vet jag inte heller om jag har någonting att berätta. Förutom att jag sökt till yrkes typ. Imorgon börjar ansökningstiden till högskolor om jag nu inte är helt ute och seglar (vilket jag inte är...)
Och tja, jag har nojjat hela dagen över det men nu har jag sökt och nu kommer jag att ha en plan A, plan B, plan C och plan D. Sedan har jag säkert en plan E och F och kanske till och med planer  så att det räcker till åt hela alfabetet. Hehe. Så nu får vi se vad det här blir till.

Gårdagens outfit. Man kan se konstig ut ibland. Speciellt jag på bilden till vänster. Jag brukar inte se ut sådär tror jag. 


Förutom det så kan jag säga att Sniffponnyn är i skick. Han är galet pigg. Dessutom galet bortskämd. Vi har varit och gå omkring på gården och lite på vägen. Men det är typ på hans villkor för att han tror att det är han som bestämmer. För att få honom att gå en liten bit till igår så måste jag sitta på huk och säga typ "men kooom då lilla gullegubben min" med sådär mjuk röst. Hahah. Då kom han. Helt sjukt. Helt normalt? Jag tror inte det. 

                


2 kommentarer:

  1. Linnnnnnnnnn-nn-nn-n-n-nnnn-nn-n18 mars 2015 17:56

    ALLTSÅ DÖMDE LEGGINGSE E SÅ SNYGG ATT JA DÖÖÖÖÖÖÖR !!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHAHA MEN NÄ INT SKA DU GA Å DÖ PÅ GRUND ÅV MIN LEGGINS!!!!! men tack. :DD

      Radera