Sidor

måndag 9 mars 2015

Ny vecka, nya möjligheter. Eller något.

Då var det en ny vecka då. En ny vecka då jag tänkte ta itu med saker och längta till helgen. 
Eftersom jag längtar till helgen så ska jag ta itu med saker.
Dessutom börjar det kännas som att det börjar bli vår. Iallafall just nu. Då brukar jag vakna till och känna mig mer levande än vad jag gör på vintern. 

Idag har jag faktiskt vaknat där före 7 och kört Becka till skolan eftersom hon hade en hel del packning. Hon ska liksom stanna där hela veckan fram till fredag typ. Så går det till vid Lannäslund ibland. 

Jag har inte bloggat så mycket, lite för att jag inte har haft tid plus att det tog en stund att skriva inlägget om hästar i mitt liv. Sedan har jag också kommit fram till att jag ska skriva bra inlägg i stället för att blogga om någonting "bara för att". Kvalitet före kvantitet och sådär. 


Spegelselfie från i lördags. Usch, jag hatar den typ. Jag tycker att mitt hår ser förjävligt ut åtminstone. Usch. Det man får se på är skorna. De är mina nya Industrial Punk Creepers från EMP. Med platå så man blir lite som Lordi eller något. Det är så bra med platå. Krossat glas är liksom inget problem då. Till exempel.

Igår mockade jag skit i hagen för skojs skull och borstade Sniff. Han tappar päls han minsan.



Nu tänkte jag fara ut och motionera ponnyer. Det ser så lerigt och mysigt ut på vägarna så det blir väl helt trevligt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar